Friday, May 28, 2010

Entri Ini Tercipta Tanpa Motif Yang Jelas (Header Semata-Mata)

* Macam budak², macam skema sangat pun ye..huhu *


Assalamualaikum. Selamat sejahtera. Salam pagi jumaat. Tengok jam. Tengok jam. Kenape tak tido lagi ni? Haih. Suke sangat tido lambat. Huhuu.. Hobi tak boleh blah. Blah sekarang! (T___T)

Okey. Tak nak cakap banyak. Sebab memang takde story pun nak share. Kalo ade pun, aku malas jugak nak share. Haha. Hm.. Buat entri ni, sebab nak bagitau, blog aku sekarang dah ade header. Hohooo. Sengal. Macam takde benda lain nak cakap. Huh.

Dengan ini, saya merasmikan blog saya yang baru. Heh. Tetibe * Tetibe ade header, tetibe jugak rupa blog berubah. Aiseh *. Sebelum stop, nak ucap terima kasih kat budak Arep - The Brader Who Dances With Ghosts  sebab bagi info pasal nak buat header ni. Sila singgah blog beliau, santai giler. Thanks Arep.

Hahaa. Padahal header ni tak lawa pun, nak jugak buat entri pasal header. Huhu. Takpe, next time buat lagi lawa * Saye budak baru belajar (^___^) *.

8 comments:

Leplep said...

header lu style..seyes..jeles gua..

alaa,susah2 je lu nk promo link gua..ni yg wat gua tacing ni..

Nurul Farhana said...

ingatkan sape yg first komen tadi..huhu..

ape barang tacing², tak kental la lu ni...haha..

macam budak² je header tu..

btw, trm ksh bebanyak. org berbudi, kite berbahase kan..lgpun, siyes..blog lu mmg best! gua respek =]

Faisal Abdullah said...

cantik header ni..good2

Nurul Farhana said...

trm ksh =]

Anonymous said...

anda yg sngat kreatif... sy suka dgn header bru tuh... btw, slam perkenalan dr follower bru anda ~atyn~...;)

Nurul Farhana said...

thanks deq..biase je tu..xpndai sgt..

miss_ashUno said...

hey..
cntek la header nie..
kreatif ap.. ")
cm ne nk wt ea??
hehehe
btw, slm p,kenalan..

Jom Masak Channel said...

nice header