Saturday, November 07, 2009

Tak Tau Nak Letak Tajuk ape..


Salam Lebaran. Ceh. Apekehal??? Heh. Ok. Ok. Salam Sabtu.


Hari ni bangun lambat. Hahaa. Ok. Tak payah bagitau pun takpe (T__T) . Gaji tak keluar lagi, maknenye takde ah aku pegi kelas memandu ari ni. Step ketiga dah, masuk bengkel. Kalau tak silap, Bro Yus ngan Sis Esni je yg pegi ari ni * Berape banyak 'ari ni' daa. Haha *.


Zaida, ambik test komputer ari ni * Good Luck! *. Sis Misa, minggu depan * Good Luck jugak! * Laen2, aku takde pulak tanye. Maybe aku tunggu Sis Misa la, same2 masuk bengkel.


Haish. Macam tak tau nak story ape lagi ni.


Oh ye. Lupe. Rumah dah jadi sepi balik. Sunyi. Adik aku, Rah. Dah balik Matrik dah. Petang kelmaren * Eh. Kalo aku ade salah eja ape2 perkataan, tak payah pertikaikan. Diam2 sudah. Hahaa * Ok. Aku rase tak best ah dia tak de. Selalu sebelum tido, dia akan mengaji dulu. Ye la. Mengaku la aku ni jarang2 je mengaji (T__T) . Dia, kalo lepas sembahyang..mesti dia akan ambik mase sikit untuk mengaji ngan berzikir. Suke aku dengar. Dia pun selalu jugak bagi ceramah free kat aku. Heh. Nasihat itu, nasihat ini. Selalu bagi tazkirah. Selalu pasang mp3 or video2 ceramah. Secara tak langsung, aku pun dengar la jugak. Selalu bace buku2 ilmiah, tafsiran Al-quran. Pakaian dia pun, sopan habis. Mekap2 dah tak pakai dah. Ok. Aku rasa, nanti dia boleh jadi ustazah. Minat dia terhadap agama, tinggi melangit. Dulu memang dia alim tapi tak nampak sangat, lepas dia masuk matrik..baru nampak minat dia tu * Dekat matrik sane, dia berkawan dengan budak2 surau. Alhamdulillah. Aku tumpang gembira dengan perubahan dia sekarang *. Rindu ah * Heh. Baru sehari dia takde, kau dah rindu (T__T) *. Hari ni, dia ade exam M.U.E.T. Good Luck Sis (^__^) .


This is SHE. Before pegi Airport Tawau, then fly to KK.
Ade gaya Ustazah tak?
* Dia pakai baju mak mase muda2, tudung itupun mak punye (^__^) *

6 comments:

Syariful Bahri said...

nurul fasihah cun gile...
bahri nak cup dulu boleh??
hehe~

actually, ape yg fasihah buat tu mmg ikut syarak sebenar...

Nurul Farhana said...

hehe...tnye tuan punye badan la...
die mne lyn org laki leni...
free2 msj ah die, tnye kbo..

alhamdulillah, ske tgk die skrg..
jauh beza la ngan na..
insya'allah, arap2 bleh la contohi die sikit demi sikit.. (^__^)

Syariful Bahri said...

dgn spupu sdiri dia layan kot??
haha~

dh msg dia, busy kot..
bese budak m3x mmg busy..

bah ri msg na td, x dpt ke?

Nurul Farhana said...

oo..maybe kot,lgpun die nak exam kan..

014500 tu no bahri ke?

huhuu...ade dpt, ingt sape. gune sim kad ni connect internet. sim kad khas utk intrnet ayah pnjm, jd na gune sim kad na. tu xkuar nme tu, kuar no je.

Syariful Bahri said...

gune sim card na je??
huhu..
no bahri r tu...

kat cni pn arini MUET tp bahri x amik pn..
mujur x kena amik..
org kata format dia dah laen skang..

Nurul Farhana said...

yups...format MUET mmg dh laen skrg. thn slps na kot start format baru..huhuu..

gune sim kad na, tp daftar utk broadband weekly=rm20.

sim kad na tu ltk kat dlam broadband tu la...sbb ayh pnjm sim kad je,broadband x...faham?