Tuesday, September 08, 2009

Still Update..

Ape hal cakap kat diri sendiri 'have a nice day'? Macam je idup ko this time tak nice (^__^)


Huhuu. Still nak update, walaupun takde benda besh nak story. Just nak tayang picture, sebab aku bosan tak tau ape nak tulis. 2, 3 ari ni macam banyak je idea nak tulis. Macam banyak sangat ah, sampai ade yang tercicir..then aku lupa dah. Hahaa. Ok. Apsal ek, setiap kalinye rasa cam tak boleh nak blah je. I mean, asal post something je, mesti rasa cam nak letak picture je barang satu atau dua, kadang2 sepuluh dua puluh (T___T).


Then.. 2, 3 ari ni lagi. Tiba2 rasa cam bosan gile je bila banyak sangat gambar dalam my blog ni. Memang bosan ah. Sendiri view gambar sendiri dah naik bosan. Ape lagi kalau orang lain yang tengok. Hahaa. Aku rasa, sumpah mereka pun feeling macam aku feeling jugak. Right???


Baiklah. Baiklah. Mulai sekarang, akan cuba2 try test untuk mengurangkan tayangan amal gambar2 tak boleh nak blah. Maybe tayang muka orang lain takpe. Or interesting picture tak ape. Jangan picture sendiri sudah (T___T) Tau tak pe. Berapa banyak lagi nak cakap tak pe ana??


See. Kan dah cakap, aku kalau nak / dah start tulis. Ok sebenarnye taip. Mesti melarat-larat. Merepek. Tadi nak merepek sikit je, sekarang dah boleh masuk pertandingan menulis edisi kanak-kanak riang ria ribena. Haha. Ok. This is me. Naturally me. Anda tak suka. Takpe. Takpe. Takpe. Tak nak ah kawan. Hahaa. Ok. Just joke. Weh ana! Siyes ah sikit. Macam budak2 umur 2 tahun je (T__T)


Fine. Sebenarnye diri ini tertanya-tanya. Yes, tertanya-tanya. Tertanya dan tanya. (T__T) Apsal kena ulang banyak kali ni???


'Tanya sama pokok, apa sebab goyang. Nanti jawab pokok, angin yang goncang. Tanya sama angin, apa sebab goncang. Nanti jawab angin, tanyalah awan..'


Eh enough. Enough. Lebih2 pulak. Dulu time kecik2 tak nak nyanyi banyak2, sekarang baru nak sibuk2 berlagak macam budak kecik umur 4 tahun yang kadang2 hingus asyik meleleh je, then lap kat lengan baju. Then nanti mak nampak, kena marah. Mungkin dapat jugak hadiah or anugerah cubitan paling manis handmade special by lovely mom (T___T).


Ok la ana. Dah la tu, jangan la merepek banyak sangat. Aneh ah ko ni. (T__T)


Sebenarnye itu yang aku nak cakap. Balik kepada persoalan 'tertanya-tanya' tadi. Aku tertanya-tanya ni.................. Sebenarnye aku ni matang ke tak? Erk. Eh. Korang tak payah jawab, susah2 je. Takpe, aku jawab sendiri. Haha. Jahat gile cakap macam tu. Ok. Takde, sebenarnye.. Aku ape hal??? Kejap siyes. Kejap tak siyes (berubah peel jadi like child umur 2 tahun, maybe 3, 4, 5 or suka2 ko la ana, ko punya al kisah).


Pikir. Pikir. Pikir. Ok. Dah abis pikir. Aku tak tau ah ape nak jawab. Naturally me kot macam ni. Tapi rasanye dalam dunia aku sendiri je (i mean macam dalam blog ni, sebab dah anggap macam diary..jadi suka2 nak story / merepek tah ape2). Kalau kat luar tak kot. Aku normal je. Takde ah gile2 macam dalam blog ni pun. Haha. Ok. Ok. Dah abis cakap. Sebenarnye sendiri pun tak berapa nak faham ape yang cuba di sampaikan nih. Hahaa.


Jaga diri semua, jangan nakal2 like this ladies (Huhuu..perasan ade orang read this entry). Ok la. Selamat Sahur semua (^__^)

No comments: