Wednesday, June 03, 2009

Apabila Ke'stress'an Melanda Diri..

Hari ini sungguh penat, letih, lelah dan yg seangkatan lagi dengannya.


Sungguh aku tak larat. Benar2 tak larat.


Rasanya terlalu banyak hal yg memeningkan kepala aku sekarang.


Very2 pening nak settle kan. Tapi tetap jgk kena kasi settle.


Esok? Lusa? Tulat?


Bagi aku masa. Ok!!
Tensionnye.......!! Help me please?


Hari ini dah berlalu.


Esok, kena hadapi lagi.. Harap2 situasi yg sama tak berulang.


Boring! Bosan! Malas!


Marahkah aku dengan mereka???


Kenapa aku marah???


Please forgive me...


Tapi, aku dah tak tahan..


Sikap kamu, kamu, kamu dan banyak lagi kamu2....


Kenapa macam tu???


Kamu semua benar2 buat aku stress, geram & macam2 lagi........
Huhuhuu....


Kamu semua dah besar la, bukan budak2 lagi..


Kenapa mesti macam tu perangai???


p/s : Sakit ati sangat. Tapi... Ade 'korang' kesah??? p/s : 'Korang' merujuk kepada 'kamu semua yg buat aku stress', bukan korang yg kat blog ni.

1 comment:

anaklaut said...

salam...


hidup penuh dengan cabaran, kadanglaka stess, itu pekara biasa dalam kehidupan..banyakkan bersabar ya...