Sunday, October 14, 2012

Selamat Tinggal Semester 5

Assalamualaikum w.b.t, selamat malam..

Hai everyone *bajet ade orang baca. hahaa ^___^ hee..rindu gile kat blog!

Okeyyy, sekarang ade kat rumah makcik, kat jalan orked ni. Kat Terengganu terchenta ni haa. Semester 5 dah pun berakhir dengan jayanya *praktikal+kena siapkan report VIVA tajuk vaksin, antisera and immunological+presentation VIVA+final exam, one paper only..subjek latihan klinikal. Alhamdulillah. LEGA. So..tinggal saaaatu je lagi semester iaitu semester 6 bermula awal bulan 12 ni, sebelum pegang status sebagai Penolong Pegawai Farmasi (PPF). Heh. Penolong pegawai je kot T___T

Result semester ni tak kuar lagi, masih menunggu dengan penuh debaran *berdebar la sangat. Ceh =___= Sangat sangat berharap sem ni boleh dapat 4 flat.  Dan harap harap semua student farmasi dapat 4 flat. Insyaallah. Aamiin.  Tapiii...kalo tak dapat 4 flat, diam diam sudah..takde rezeki la tuuu. Huhuu. Kena tingkatkan usaha lagi. Okey???

Cuti semester kali ni adalah hampir 2 bulan, agak panjang berbanding cuti-cuti semester sebelum sebelum ni..biasa dapat cuti lebih kurang sebulan je or sebulan lebih. Suke suke suke ^___^ alhamdulillah.

Tapiiiii......agak sedih sebab tak balik Tawau pun..wuwuwuuu. Rindu family! Sabar sabar. Satu semester je lagi..isk. 

Okeyyy. Lupakan cerita sedih tak dapat balik Tawau jumpa family terchenta. Emm..nak aku story pasal ape ni??? Maklum la, rasa macam banyak gile kot story kat dalam kepala ni, mentang-mentang la dah nak abis study tahun depan...tetibe je mood blogging yang dulu hilang entah ke mana tu..tetibe je mai balik. Hahaa.

Oh ye. Sepanjang aku pegi menuntut ilmu farmasi kat Kelantan kan, rasanye macam tak pernah lagi aku upload gambar gambar time study, kat blog ni. Huhuuu. Give me a time, nanti ade masa aku upload la gambar gambar dari semester 1 sampai la dah nak masuk semester 6 ni. Erk. Sekarang ade je masa, tapiii...kemalasan masih membelenggu diri =___= heee...

Sebenarnya, line tenet ni haa..tak berapa nak pecut sangat. Setakat jalan macam kura-kura je...aku tunggu 4 jam pun belum tentu lagi kot boleh upload gambar. Heh. Okey, tipu je. Aku memang malas nak upload sekarang =___= kbai.

Baiklah. Aku stop kat sini, insyaallah..rajin rajin nanti aku update lain. Banyakkkk story nak kongsi. Okey korang, p tido p. Jangan lupe, basuh kaki dulu. Baca doa tido, then..good night! ^___^

Okey, nah sekeping. Buat pengubat rinduu. Hihii ;p