Thursday, July 01, 2010

Satu Haribulan Tujuh, Tahun Dua Ribu Sepuluh

Assalamualaikum..

Hari ni, cukup sebulan kot aku tak update blog..huhu. Lame tak tulis blog, aku hilang punca nak tulis ape. Kalo ikutkan hati, memang banyak giler story nak tulis. Memang giler² punye banyak. Tapi takpe ah, aku simpan je la buat pekasam. Haha. Masa tak mengizinkan. Aku malas nak story banyak², sebab korang pun dah tau kan apsal aku tibe² sepi seribu bahasa. Tak tau?? Bace je ah post² sebelum ni. Aku kat sini, cc jauh giler. Laptop pun aku takde lagi. Jadi, jangan ah korang gatal² mulut persoalkan apsal aku lame hilang. Tolong la...huhuu...

Sumpah, aku rindu giler nak berblog macam selalu. Semoga jumpa lagi. Bubye.... (T____T)

3 comments:

Aduka said...

rindu juga..
:-)

diriku said...

he2..nt ada kesempatan,blh smbg blk =]

ferdaus said...

cakk...
cepat2 la kumpul duit...
beli laptop paling power.. :P