Monday, August 01, 2011

Salam Ramadhan Buat Semua

1 ♥ Comments ♥ ♥ Links to this posts ♥
Assalamu'alaikum.. Selamat menunaikan ibadah puasa buat semua.

Macamane puase hari ni? Juadah ape berbuka tadi? Makan banyak ke makan sikit? Haih. Banyak tanye pulak saya ni kan.. Dah la lame tak update blog. Huhuu. Malas laa. Tak tau la kenape malas sangat sejak-sejak berhijrah ke Kelantan ni. Sejak-sejak masa untuk diri sendiri dah mula kurang hari demi hari. Sejak-sejak bla..bla..blaa...

Hmm.. Hari pertama puasa. Alhamdulillah..dapat berpuasa dengan baek. Walaupun 2, 3 kali jugak la kena ulang alik pegi tandas sebab perut ni buat hal. Huh..tak tau la pasal ape. Sahur pagi tadi pun cuma makan roti gardenie je sebungkus, yang harga 70 sen tu. Pastu minum air masak banyak-banyak. Berbuka tadi, makan nasi dengan lauk ayam goreng celup tepung + kuah pedas. Tahun ni merupakan tahun kedua berpuasa tanpa family. Huk..huk.. Alangkah nikmatnye kalo dapat menunaikan ibadah puasa ni bersame-same ngan family. RINDU.

Okey la. Saya cuma nak update pendek ni je. Takde mood la nak taip panjang-panjang. Semoga berjumpa lagi, SELAMAT BERPUASA BUAT SEMUA..JANGAN PONTENG PUASA TAU.. (^____^)